Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

MAMA AFRICA...

''Πρώτη φορά επισκέπτομαι τη Μαύρη Ήπειρο. Για την Ασία ξεκίνησα, στην Αφρική κατέληξα. Ίσως στην επόμενη προσπάθεια να φανώ πιο τυχερή… Τις δυο τελευταίες μέρες, δεν έχουμε μιλήσει σχεδόν καθόλου με τον Αντώνη. Οι σύντομες, κοφτές απαντήσεις του με τρομάζουν.
Λίγο πριν την έξοδο η τζαμαρία γλιστρά, χωρίζεται στα δύο. Καυτή, ξερή, ζέστη εισβάλλει ορμητικά, κόβει την αναπνοή μου κι ας είναι ακόμα π...
ρωί. Οι ρόδες της μικρής βαλίτσας μου στριγγλίζουν στο φλογισμένο τσιμέντο. Μέσα από τα σκούρα γυαλιά μου νιώθω τα βλέμματα των ανθρώπων να καρφώνουν τις ξανθιές μου τούφες. Ματιές θαυμασμού που ρίχνονται σαν βέλη πάνω μου. Τα χαμηλόφωνα μουρμουρητά ροδίζουν τα μάγουλά μου. Νιώθω τη ζέστη της Αφρικής και των ανθρώπων της. Ιδρώτας κυλά αδιάκοπα στο κορμί μου…Mamma Africa είμαι στην αγκαλιά σου!''
Ζαχάρα, η θύελλα της καρδιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου